Tuotteiden palautus

1. Täytä palautuslomake

Kirjaa lomakkeelle omat yhteystietosi. Voit kertoa myös syyn palautukselle tai antaa palautetta tilauksesta, jotta voimme parantaa tuotetietojamme ja palveluamme. Syötä lomakkeelle myös tilinumerosi IBAN-muodossa, jotta voimme hyvittää tuotteiden hinnan pankkitilillesi. Mikäli maksoit tilauksen Collector-laskulla, mainitsethan siitä palautuksen yhteydessä. Jos palautat usean eri tilauksen tuotteita samassa palautuslähetyksestä, tulee jokaisesta eri tilausnumerosta täyttää uusi palautuslomake.


2. Pakkaa palautettavat tuotteet

Tarkasta, että tuotteet ovat alkuperäisessä kunnossa ja niissä on kiinni Akselin omat tuotelaput. Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäiseen  lähetyspussiin/pakettiin. 
Kirjoita tuotteiden mukana tulleeseen lähetyslistaan (A4) mitkä tuotteet aiot palauttaa ja tuoterivin perään syy palautukselle. Sujauta lähetyslista tai lappu mukaan palautuslähetykseen.


3. Vie palautus toimipisteeseen

Voit palauttaa lähetyksen joko Postin tai Matkahuollon kautta.
Kirjoita paketin päälle ”Asiakaspalautus” ja yrityksemme nimi . Kerro asiakaspalvelijalle että kyseessä on asiakaspalautus ja anna halutessasi asiakaspalautustunnuksemme ja jätä paketti toimipisteeseen mikäli et halua maksaa toimitusmaksua etukäteen. Jos maksat palautuksen etukäteen vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen, Postin pakettiautomaattiin tai Matkahuoltoon.
Löydät sinua lähimmän Matkahuollon palvelupisteen täältä.


4. Hyvitys

Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Hyvitys tapahtuu 14 vrk kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Mikäli käytät palautuksessa Akselin tarjoamaa palautustunnusta, vähennämme hyvityksen summasta palautuksen lähetyskulut.
 

UUTISKIRJE